Varför då?

Första dagen i skolan efter min nära döden upplevelse blev inte överdrivet lång. Halv 10 tåget upp och kvart i 12 tåget hem. Varför ser inte varje skoldag ut så? Okej, jag kanske ska berätta lite om min nära döden upplevelse. Det är ju nämligen såhär att jag, förra onsdagen, insjuknade i det mesta. Hosta, feber, huvudvärk, halsont, snuva, munsår. Jag såg ljuset om man vill uttrycka det så. Besökte farbror doktorn på fredagen för att reda ut vad det var som inte stod rätt till. Jag fick reda på att jag hade både bihåleinflammation och en miniinfluensa. Jippie! Där fick jag för att jag veckan innan skröt om att jag inte varit sjuk på huuuur länge som helst. Hur som helst så förstörde bihålerna min helg som har spenderats i soffan framför tv:en med Disney Channel påslagen. Nej, jag fyller inte 9 i sommar utan 19!

Over and out/ L I N D A

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha det är bra Linda, även jag kan erkänna att jag kollar på Disney channel ;)

2009-03-23 @ 22:05:15
URL: http://svenssondufva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0