Välkommen hem

Tack så mycket.

Sitter just förtillfället i en lägenhet på Torggatan 3a.Hur jag hamnade här efter träningen vet jag inte riktigt. Det bara blev så. Dom jag umgås med är dock inte så värst sociala. Den ena sitter i hörnet och spelar elgitarr medan den andra sitter i tvåsitssoffan och spelar "vanlig" gitarr. Oerhört sociala grabbar jag fann.

Just det, jag har ju varit i Thailand. Höll nästan på att glömma ;) Nej, men jag orkar inte skriva så mycket om det idag. Kan avslöja att det var fantastiskt. Återkommer med mer information.

Imorgon har jag historiaprov. Känns sådär. Har inte pluggat ett smack idag. Illa!

Nej, det finns ju faktiskt en tredje gitarr så kanske ska ta o briljera lite ;)

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0