Pain in the ass

Nu var det tredje gången på alldeles för kort tid som min mamma ställer sig bakom mig när jag sitter vid datorn och kollar vad jag gör. Det är så irriterande. Hon kommenterar och ställer frågor. Vem är det där? Vad gör hon? Varför står det så för? Vad gör du? är exempel på irriterande frågor. Det sista frågan "Vad gör du?" är värst. Vad tror hon att jag ska svara. "Jag åker vattenskidor samtidigt som jag steker hamburgare och gör en trippelvolt i klassiskstil". Jag sitter ju vid datorn!! Kanske inte låter så irriterande och ni kan tycka att jag överdriver, men 18 år av dessa fullkomligt onödiga frågorna (som inte bara förekommer när jag sitter vid datorn utan alldeles för ofta) börjar gå mig på nerverna. Sen att hon försöker verka ha koll fast hon inte har det. Till exempel kom hon precis på ett nytt namn till nån kompis som hon tror att jag har: 

"Jag såg ju alla fall att det där var Erik Baumer"

 Min mamma är faktiskt väldigt gullig också, så ni får inte tror att jag är irriterad på henne jämt.
<3


Kommentarer
Postat av: Viveka

Låter exakt som min käre far. Smyger in bakom ryggen på mig bara förr att hålla koll på vad man gör vid datorn, och så kommer frågan "Vad gör du?". Och vanligtvis "föräldrar ska vara med sina barn och chatta". Ett bra tips är att snabbt som ögat stänga ner alla rutor och låtsas att du håller på med något jättehemligt, det är otroligt retande i varje fall enligt min pappa! haha ;)

2009-03-16 @ 18:43:01
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se/
Postat av: Lina

haha heja Marie! :D

Erik baumer?! :P

2009-03-16 @ 19:11:15
URL: http://linalottaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh jag känner verkligen igen mig haha! Min pappa är precis lika dan, ska ha koll på allt när jag sitter vid datorn, grymt irriterande :P

2009-03-16 @ 19:57:56
URL: http://svenssondufva.blogg.se/
Postat av: Maija

Hahah jag trodde bara att det var min mamma som gjorde sånt. Och sen undrar dom varför man blir irriterad?!!!!

2009-03-17 @ 15:01:33
URL: http://maijaeriksson.blogg.se/
Postat av: anton

"Jag åker vattenskidor samtidigt som jag steker hamburgare och gör en trippelvolt i klassiskstil"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! bästa kommentaren på LÄNGE!

2009-03-18 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0