Ge mig vår

Jag trodde seriöst att våren var på ingång när solen sken så ljuvligt förra veckan. Men icke, nu är det där äckliga vita åter på backen. Eller aa, det ligger lite småfläckar här o där eftersom att det mesta smälter bort efter 30 minuter = BLASK!

Våren kommer nästa vecka. Det har jag bestämt för då är det första april. April innebär påskliljor. Påskliljor innebär vår. Se vad enkelt.

Det finns förresten mycket att se fram emot under våren.
¤ Studentskivor x 5.
¤ Påsklov
¤ Martina får tillgång till sin nya, fräscha lägenhet. Oja, jag kommer utnyttja den precis lika mkt som hon utnyttjar mig och min bil ;)
¤ Studentkryssning á la 16 damer i sina bästa år.
¤ Fotbollsmatcher på gräs.
¤ Soool!
¤ STUDENTEN!

Over and out / L I N D A


Rättning: "... utnyttjar mig och pappas bil som jag önskar vore min."

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Det är fan rätt! :D Trodde du gillade att skjutsa mig? :P

2009-03-25 @ 17:44:43
URL: http://martytaengh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0