Snyggt att svettas?

Jahaja, studenten tog man i fredags. Ruggigt härlig dag, fick nästan kramp i kinderna efter allt jag log från champangefrukosten tills jag mötte upp familj och vänner utanför skolan. Att solen sken hela dagen lång gjorde så att allt blev extra underbart. Kvällen däremot kunde ju varit roligare. Som jag och Hanna sa hade dagen helt enkelt varit för bra för att vara sann och vilket betydde att någon dåligt/tråkigt skulle inträffa. Det gjorde det. Vi blev sittande på ett tåg i en och en halv timme och kan säga att det inte är någon höjdare på sin student. Drickan tog slut om man blev bara trött o irriterad. När vi äntligen kom av tåget i Stuvsta blev det taxi till Metro. Väl där fick jag reda på att Matilda sålt Maddes biljett. Paniken bröt ut, men efter någon halvtimme lyckades vi fixa en biljett till Madde också. In på stället där folk trängdes som packade sillar. Tog ett par shot, dansgolvet entrades. Vi blev trötta och irriterade på att det var så trångt, vilket resulterade i att vi vid 2 tiden tog en taxi hem till Hanna o käkade gudomligt god prinsesstårta. Bra avslut på en underbar dag, men kvällen hade, som jag skrev tidigare, kunnat varit roligare :)

Vad har annars hänt i helgen? Jani, inte mycket va. Firat morsdag med fika hos FoF och middag och MoM. 

Dagen har spenderats med Emil hemma hos MoM där vi stekte i solen, badade (30 sekunders bad för badkrukan Emil) och snackade skit. Riktigt härlig dag måste jag få säga :) Sen tränade jag med F97-98. Riktigt kul faktiskt och fick flera gånger frågan om jag verkligen svettades så mycket eller om jag hällt vatten över mig. Svaret var självklart (vet typ alla som känner mig) att jag svettades som en tok hur lätt som helst. När jag sa att jag väldigt ofta svettades så mycket, sa dom små livet att det  var snyggt på mig. Har aldrig förr hört att det är snyggt att vara svettig, så ja det var väl kul att höra =P Efter deras träning blev det en runda på spåret och sen en trip hem till Emma.

Usch, nu har jag gjort det jag sa att jag skulle sluta med. Alltså skriva: Idag har jag....Igår gjorde jag... Det är så tråkigt. Men men, vad ska man göra när man har tråkigt. Skriva blogg är svaret idag. Bilder är jag inte heller bra på att lägga upp, förlåt Marty! Kanske blir bättring, kanske inte...

Sen en annan sak som slog mig häromkvällen. Vad har man att se fram emot nu?! Studenten är tagen. Jaha, sen då. Ska jobba hela sommaren så lär inte åka på allt för spännande utflykter. Jaja, det löser sig som man brukar säga. Men man behöver saker att se fram emot för att orka med allt annat liksom :)

Nej, det svider i mina ögon. Trött som sjutton.

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0