Vad händer nu?

  Jag vet ärligt talat inte om jag fattat allt inför morgondagen. Lina och Viveka har dragit det för mig ett flertal gånger , men det verkar inte som att mina hjärnceller tar in informationen. Måste vara alla nagellacksångor jag fått utstå under kvällen. Men så här är det iaf, jag har tydligen Linas bil här hemma på Ekhammar. Imorgon ska den upp till södertälje. Sedan till Björnlunda. Sedan Gnesta. Åka runt, runt i Gnesta. Sedan Björnlunda. Till sist Gnesta och det blir slutstation för Linas bil. Linas bil får med andra ord åka rätt mycket imorgon. Kul för den, men snurrigt för mina hjärnceller ;) Men men, Lina ska ha en grym dag imorgon eftersom att hon tar STUDENTEN =D Har ni noterat att jag ofta skriver STUDENTEN med stora bokstäver. Om inte så upplyste jag er precis.

   Fick nyss en riktigt skön låt skickad till mig skriven av två än så länge helt okända låtskrivare. Men oj, vilken hit ;) Man ler genom hela låten. Synd att jag är så kass på datortekniken annars hade jag lagt upp den på här på bloggen. Synd för er!

Over and out / L I N D A


It´s time to take control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0