När jag hör din röst

  Ovanstående rubrik är namnet på den bok jag läser just för tillfället. Det är fortsättningen på "Om jag kunde drömma", alltså den bok som filmatiserats som Twilight. Ja bra, nu var det uträtt. Men för att komma tillbaka till boken måste jag säga att den är fantastiskt bra. Grinar lite då och då. Ja, jag vet rätt tragiskt med tanke på att det är en bok. Men ändå. Det jag vill få fram är att den är enormt bra. Rekommenderar den starkt.

  Förresten så är klockan äver 24 nu vilket betyder att det är den 3 juni. O vet ni vad det betyder? Jo, att Emil fyller 21 idag. Därför önskar vi han grattis och väntar med spänning tills inbjudan till hans födelsdagsfika dimper ner i facebook-eller smsinkorgen eller varför inte i brevlådan.

   Ska fortsätta läsa. Helt besatt.

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0