Fly away

Jani, sitter o letar efter resor av alla möjliga slag. Austrlien, USA, Tanzania, Sydafrika, Brasilen mm. Skulle egentligen kunna tänka mig att åka vart som helst. Bara jag kommer iväg härifrån blir jag nöjd... Från början var det stora frågan hur jag skulle får ihop tillräckligt med pengar, men det känns inte längre som att det är det stora problemet. Det stora problemet i nuläget är vem/vilka jag ska åka med?! Har än så länge ingen resekamrat. Det känns surt för jag kan väl inte åka själv, eller kan jag det? Jag kanske helt enkelt får lägga ut en annons på typ matchmaker: "Resekamrat sökes". Nää, låter inte alls som en bra idé. Men det löser sig väl tillslut. Om någon är sugen så är det bara att höra av sig. Jag är inte kräsen.

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0