You always want the things you can't have

  Migrän, snuva och halsont hela dagen resulterade i att jag spenderade större delen av dagens timmar med att sova och tycka synd om mig själv. Hatar migrändelen, man kan knappt röra sig utan att det snurrar i huvudet. Det sjuka är att jag är förfärligt trött även nu, trots att jag har  sovit i princip hela dagen. Underligt. Blir iaf inget jobb imorgon, är väl kanske skönt med tanke på att jag jobbar dubbelt på fredag 08:00-14:00 på posten, 15:00-20.00 på hemtjänsten. Segt är ordet för den dagen...

  Just det, ska på Britney Spears den 13 juli. Det kommer nog bli grymt bra. Sitter o försöker lära mig lite låtar, gammalt som nytt. För den 13:e ska det sjungas med. Ohyeah!

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0