Skärpning

   Karaktär är ett ord jag använder lite då och då. Det är dock inte många som förstår vad jag menar när jag använder det, men det ska jag tala om för er här och nu. Har man karäktar, har man kraften att motstå något som frestar en något extremt tex godisätande eller/och har förmågan att göra saker som man lovar sig själv att göra tex träna mera. Visst låter det som en bra grej att ha, karaktär alltså. Karaktär är tyvärr något jag saknar. I princip varje dag säger jag åt mig själv att jag ska sluta äta allt jag kommer åt. Gör jag det? NEEEJ. Min syster kommer hem och har köpt dipp. Jag avböjer duktigt nog vi första förfrågan, och andra, och tredje...Men det slutar ändock med att jag och min syster sitter sida vid sida i soffan hetsäter chips och dipp. Stark jobbat va?! Jag som faktiskt varit ute o sprungit med Viveka idag. Dom kalorierna jag förbrände då, fick jag i mig på mindre en fem minuter. Sorgligt.

   Det är ingen idé att jag säger att det ska bli ändring, då blir man bara så besviken. Hoppas kan man ju alltid göra.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Martina

Du HAR karaktär när du dina ben går som en elvips på spåret. God woman.

2009-08-13 @ 15:34:10
Postat av: Martina

Du HAR karaktär när du dina ben går som en elvips på spåret. God woman.

2009-08-13 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0