Låt hela världen se ditt vackra leende

   Det var ju alldeles typiskt. Jag har laddat för träning hela helgen och så blir det  ingen ikväll. Och lat som man är orkar jag inte ta mig i kragen för en springtur på egen hand. Som sagt lat var ordet. Ska nog göra det jag är bäst på, nämligen sova. Vissa påstår att jag har järnbrist pga av mitt ständiga sovande, andra hävdar att jag har hjärnbrist. Kan tala om att jag är inget av de. Jag är smart som få och tuggar järn till frukost. Jo, det är sant!

  Tanke skriva en snutt om jobbet. Men vet ni vad, jag skonar er från det.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Viveka

Tur att du har mig som sätter fart på dig då ;)

2009-07-27 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0