It´s an order

  Nu är det så här va, att den 17 september ska vi på kryssning. Med vi menar jag du och jag + massa till. Du är alltså du som läser detta om du har svårt att greppa det. Iaf, alla som känner sig sugna är inbjudna och det är ingen könsdiskriminering här inte, så om du har bröst eller inte det kvittar. Ju fler desto roligare brukar man ju faktiskt säga. Än så länge är det jag, Lina, Viveka och Emil som ska kaosa. Kalaset kostar cirka 350 riksdaler. Så det är klart du ska med för det kommer bli så förfärligt skoj. Bra, då ses vi den 17 september.


Over and out/  L I N D A


Jag är så lycklig, jag är så lycklig. Dansade fucking glädjedans efter avslutat telefonsamtal förut. Resten av familjen undrade om jag slagit i huvudet. Men icke =D

Kommentarer
Postat av: V

Kryssning wiihoo =) och vem gjorde dig så lycklig undrar jag nyfiket? ;)

2009-07-07 @ 22:27:07
Postat av: Martina

Gu så kul. Synd bara att det är på en vardag. Hmpf!

2009-07-09 @ 11:54:11
Postat av: the footlover

Kom igen martina! Ta ledigt :)

2009-07-09 @ 16:51:18
Postat av: Anonym

uppdatera

2009-07-15 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0