Äntligen regn

  Jag är faktiskt glad att det regnar. Anledningen är simpel. Jag jobbar varje dag i två veckor framöver. Därför är jag bara glad om det regnar så jag slipper tänka på alla andra jävlar som ligger o steker i solen vid något mysigt vattenhål. Ja, jag är visst varken ödmjuk eller omtänksam har jag hört. Förövrigt så känns det inte som att jag har mycket vettigt att delge här på landersson.blogg.se eller i det verkliga livet. Känns som att det enda jag skriver och pratar om är jobb. Och det är så tråkigt. Så aa mitt liv är kanske rätt tråkigt om man ser det från den synvinkeln. Fast roligare antar jag att det ska bli. Gävlegrabbarna talar om att besöka de sörmländska skogarna till nästa helg och det kan ju inte bli annat än kul. Den 13 juli ska jag på Britney Spears konsert i det som numera heter Ericsson Globe. Jag har lyssnat sönder hennes låtar den senaste veckan så att jag ska kunna sjunga med någorlunda. Jag fyller även år nästa fredag vilket innebär tårta, släkt och självfallet lite inslaget Lasse Åberg porslin/glas. Sen har jag och Lina stora planer som jag älskar. Mer om det någon annan gång. Förresten så går det rykten om att Norge-Maija kommer hit nästa vecka, vilket vi gillar ju skarpt. För er som inte hänger med i svängarna kan jag berätta för er att Spanien-Maija numera är Norge-Maija, det är alltså samma person. Detta eftersom att hon tydligen bor där nu, så ska bli trevlans att träffa henne. På tal om att träffa folk, B2 har jag inte sett på år o dar känns det som så det ska också fixas inom en ypperligt snar framtid. Helst denna vecka, för jag börjar faktiskt få abstinensbesvär. Det verkar som att jag skulle kunna få det rätt skojigt dessa två veckor trots allt jobb. Ja, det får jag fan. Underbart. Förlåt för gnället i början. Det gäller inte längre, för jag gnäller inte längre. 

   Oj, insåg nu efter ett par minuters intensivt skrivande att det blev ett rätt långt inlägg. Förlåt Martina. Plus att det inte finns några bilder, förlåt igen ;)

  Dags för dusch och sen ska jag, tillsammans med mina mogna 19 o 21 åriga kompisar, åka till Heron för att kolla på Ice Age 3. Det kommer vara som på Sune musikalen. Vi och massa småbarn samt deras föräldrar som egentligen inte vill vara där. Men vad gör det? Tror filmen kommer att vara grym.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Linnea

måste missat dig, nyss hemkommen från heron ;) såg även anton där så de kunde ha blivit en liten nv-reunion (:

2009-07-06 @ 21:45:37
Postat av: Björt

Synd att man inte kan bidra med lite glädje i ditt dystra liv =P emo-varning!;)

2009-07-07 @ 15:38:37
Postat av: Linda

Linneá, jaså? :O Det var ju länge sen jag såg dig så synd att vi missade varandra.



Björn, ehm? Emo-varning, du verkar helt klart ha missat att jag redan är det ;)

2009-07-07 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0