Vi tar den

Hua, trött som bara den. För lite sömn och för mkt motion tror jag det beror på. Var fylletaxi inatt. Tur att jag hade Björn med mig så att jag inte somnade på vägen upp. Det hade inte vart allt för roligt. O sen kan han ju byta däck så hade jag fått punka så var det ju perfekt att han va med, haha. Fick iaf med alla tjejerna hem tillslut =)

Kvällen igår spenderades på Arena i ishallen och i Eriks lägenhet. Just i den ordningen. Kycklingsallad på Arena. Skridskor i ishallen. Batman i Eriks lägenhet. Lyckades kolla hela 2 timmar av den super långa filmen o somnade självfallet de 20 sista minuterna. Grattis Linda! Men det jag såg va bra =P


Tränade idag. Kuta upp för en väldigt brant backe way to many times så benen gav tillslut upp. Mjöksyran tog över o jag orkade inte ta ett steg till uppåt. O hade det inte varit för alla rötter och stenar som låg lite här o där så hade jag utan tvekan valt att rullat hela vägen ner igen.

Nej fysikboken ligger där på golvet o trånar efter mig.

Over and out/ LMA

Kommentarer
Postat av: Björn

haha, Hejsan, du!

I brist på trötthet och saker att göra kan jag ju alltid läsa din beundransvärda blogg! Eller hur Linda!



Bara så du vet att jag läst den;)



<3

2009-01-20 @ 01:25:31
Postat av: Linda

Wiiie bloggen får finbesök :) Och du, jag kan inte gör annat än hålla med dig. Förresten välkommen in i bloggvärlden. BlondinBella blir ditt nästa stopp, jag lovar ;)haha



<3

2009-01-20 @ 16:48:46
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0