Three, six, nine damn you're fine

Nyligen bjudit mor o far på mat. Kyckling, couscous och mangosås. Min speciallitet. Det var säkert grymt gott men jag vet ju inte riktigt själv eftersom att mina smaklökar för tillfället är ur funktion.

Funderar på att göra en Blondinbella o skriva en årsresume. Men inte idag, känner att det kommer ta väldigt lång tid =P

Hört rykten om att Vivvi o Maija tror att dom ska få bada bubbelpool o dansa på min dansmatta ikväll. Ha! Det kan dom ju tro ;)

Satt förresten nyligen o diskuterade diverse saker med mor min. Vi har en genialisk sparplan inför mitt sparande. Kommer nog gå vägen till slut ska ni se. Hoppashoppashoppas! =D

Nej ska slå Sandra en pling nu o hoppas att hon är snäll o lånar ut sin dansmatta.

Vi höres kamrater!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad ska du spara till? Något speciellt? :)

2009-01-02 @ 21:55:43
Postat av: L

Sparar till ett rikare liv ;)

2009-01-03 @ 00:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0