The winner takes it all

Tjooolahoppsan!

Jobbat idag. Gick fint. Moppen rullade dock ner för en liten backe (glömde lägga i handbromsen) ingen fara skedd mer än att all reklam låg i snön när jag klev ut från Torggatan 15:s port. Så det var bara att plocka ihop de som låg i snön o låta dagen fortsätta som att inget hade skett. Efter jobbet besökte jag Harry Martinssonsväg 8. Hämtade min kamera o lite annat som lämnats/glömts kvar vid nyårsaftonen. Hann även med att utnyttja familjen Baumers micro, snacka lite skit med herrn i huset, kliva på hundens svans, släppa ut hunden så Emil fick jaga honom en längre sträcka, kela med katten o lämna tillbaka ett par strumpor =)

Kvällen har jag spenderats sittandes vid köksbordet. Planen var att jag skulle studera fysik men det gick sådär. Först kom pappa och försökte slänga ut mig i snön. Sen kom mamma o var på prathumör. så vi satt  o snackade goja i några timmar. Lovely!

Här nedan ser ni min faders försök till snömulning av sin äldsta dotter. Med tanke på mitt fasta grep runt stolpen förstår ni att jag hängde kvar där tills han gav upp ;D


Dagens tanke ägnas till stackars lilla Björn som ligger hemma och har feber. Krya på dig vettja=D

Nej ni, det är en dag imorgon också. Time for bed!

Pussigull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0