The truth hurts

Livet går snabbare än snabbast. Dagarna, veckorna, månaderna bara flyger iväg. Snart tar jag, Linda Marie Andersson, studenten. Visst, det är superskönt men vad fasiken ska jag göra med mitt liv när jag på måndagsmorgonen den 1 juni vaknar upp o inser att jag är arbetslös och inte har någon skola att gå till? Posten i all oändlighet? Plugga? Dagis? Nåt annat jobb? Resa? Aupair? Volontär? Vad jag än ska göra så borde jag börja med att skriva ett cv men jag har ju inte allt för mycket arbetslivserfarenhet. Sen verkar det lite halvjobbigt att skriva. Tror inte det är min grej att säga vad JAG är bra på. Men men det fixar sig. Allt fixar sig.




25 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0