Svettig och härlig...

...det är vad Maija anser är sexigt. Så alla svettiga o härliga killar (typ halva världens befolkning), ring Maija så får ni garanterat en date ;)

Gårdagen spenderades hemma hos Martys mamma. Den strax nyblivna 20 åringen bjöd på pommes och clubsandwich och till efterrätt blev det äppelpaj. Verkligen smaskens. Det snackades en hel del, togs ett par posekort pch skrattades. Sen fick vi för oss att besöka Gnestas utehak Stora Hotellet, men när vi såg folket som gick ut och in därifrån vände vi tvärt och gick hem till Emma istället. Scrubs och mera snack blev det där. Tack så mycket för en trevlig kväll flickor!

Idag fyller kära Björn år. 21 år för att vara exakt vilket betyder att han nu har fått sin såkallade "21årskris". Fråga mig inte vad det innebär med det är tydligen nåt man kan få enligt honom, haha ;)  Vid 1 snåret kom lite släkt  till honom på besök och det bjöds på smörgåstårta och marängsviss (stavas?). Trevligt värre vare!

Förresten, jag har tydligen varit en väldigt snäll dotter för när jag kom hem idag låg det ett linne och en tröja på sängen. Alltid kul med nya kläder men jag undrar lite hur och när jag gjorde mig förtjänt av det =P Tack så mycket mamma!

Nej nu ska jag bänka mig framför tv:en o där ska jag sitta hela kvällen. Skönt! Handbollen ska jag inte knäppa på igen. De var så dåliga första 20 så jag orkar inte kolla mer.

Kärlek till er mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Maija

Men jaaa, det ÄR ju sexigt! Kanske inte på alla men fan, mmm mmm mmm!

2009-01-25 @ 13:39:58
URL: http://maijaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0