Stop and stare

Sverige vann precis mot Spanien i handbolls-VM. Verkligen grymt! Målvakten, Johan Sjöstrand, är ruggigt bra. Han får bli min nya favoritspelare. 

Kvällen har jag annars spenderat med min vän hp. Vi kommer inte speciellt bra överens idag. Han måsteha blivit gammal för han är så seg. När jag ska ta upp en ny sida får jag sitta och vänta i minst 30 sekunder. Hur törs han ta upp så mycket av min dyrbara tid? Aja gårdagens aggretioner fortsätter. Det går allt annat än bra i jakten på det ultimata för en nybliven 20-åring.

Idrottsgalan nästa. Ska få lite inspiration till bra presentationer och tacktal så att jag och B2 kan komma på nått riktigt clever imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0