ofattbart

Kom precis underfund med att jag är rätt tragisk som person. Inte nog med att jag läser Blondinbellas blogg typ 4 ggr om dagen. Nu läste jag precis henns pojkväns blogg och hennes bästa kompis blogg. Det här har gått alldeles fööör  långt. Jag måste sluta upp med det här bloggläsandet. Men det har typ blivit som en drog: vad har Bella (ja jag kallar henne så nu för vi för hur tajta som helst) gjort för spännande idag då? har hon några smarta tips på klädhemsidor? Några bra makeup produkter att tipsa om? Hur går anorexiafighten mellan henne o de andra två mindre smarta brudarna? Visst är jag tragiskt? Sen är det perfekt att läsa när man inte har nåt vettigt att göra.  Men men måste iallafall sluta. Så jag vädjar till er mina kära kamrater. Hjälp mig få ett slut på detta elände! Alla medel och metoder är tillåtna.


Over and out / En allt för tragisk bloggnörd

Ps. Är du nöjd nu? Jag erkänner att det har gått föör långt ;) Ds

Kommentarer
Postat av: Maija

Äsch då, jag har också blivit nörd. Även fast hon inte är sveriges smartaste så är det rätt spännande att läsa hennes blogg. Man får sig ett gott skratt. Dock lite i överdrift att läsa hennes väns och pojkväns kan jag hålla med om.

2009-01-29 @ 13:29:00
URL: http://maijaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0