Make some noise

Här sitter jag på Solåkravägen 7 och bara glor. Björn är omöjlig att väcka. Sover som ett litet barn ;) Själv har man varit vaken sen klockan 9:00. Varför vaknar jag så tidigt när jag får sova? Why God why? Funderar på att låta Björns dröm gå i uppfyllelse och hälla en hink med vatten över honom. Få se om jag törs.

Igår var jag o mina väninnor Maija och Viveka på Gnestarevyn "Spex in the city". Det var verkligen grymt. Definitivt värt de 150 riksdaler som jag la ut för att få se mästerverket. I revyn bjöds det på sång, dans och roliga sketcher (?). Visserligen fattade jag inte alla skämt men det mesta. Blir riktigt imponerad av de fyra tjejena som dansade (Angelica, Norea, Kamelia o Cecilia) och sen av Anne. Den tjejen hade visst en dold talang. Hon är grym på att sjunga =D

Efter revyn blev det lite fredagshäng på statiol. Emil jobbade =P Sen bjöd fyra herrar in sig till Viveka. Dom satt o drack, sjöng och Pettson berättade om en av sina helgalna fisketurer vid kaspiska viken tillsammans med Björns pappa Göran, haha. Kul vare i varje fall. Jag o Viveka tröttade efter ett tag och sov.

Gårdagens knäppgök: Mikael Larsson. Det kördes en lek där man inte får säga ja eller nej. Micke som var fruktansvärt fokuserad får frågan:
B: Micke, är det verkligen ditt riktiga namn?
M: Nej.

Haha.

Idag får man finsällskap på innebandymatchen. Sandra är hemma =D

Nej nu hög tid att få upp den där latkorven från sängen. Klockan är ju för sjutton gubbar snart 13:00. Hmm, undra om jag törs ta till vattenhinken...

Kommentarer
Postat av: carro

Nu lilla Linda har du startat ett krig som du inte kommer kunna avsluta:P

2009-01-18 @ 15:39:42
URL: http://annacarolinelarsson.blogspot.com/
Postat av: micke

det var jag som skrev förra, vette fan varför syrrans namn kom upp:D

2009-01-18 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0