Make love not war

Jahaja, fysikboken ligger fortfarande på golvet o trånar efter mig. Där ligger den bra!

Satt nyligen och kollade på jätte gamla kort på Jempa dator. Allt från Mauritius till släktträffar. Så roligt att kolla på. Man får tillbaka massa härliga minnen o bara njuter av allt kul man gjort. Sen att man ser ut som "hejkomochhjälpmig" spelar inte så stor roll. Ni får kanske äran att se några kort när jag lagt in dem på min dator.

Asså jag bara måste får skriva lite om mina aggretioner. Mycket allvarliga sådana. Det handlar om presenter till folk som fyller år. Det är på tok för svårt. Man klurar och klurar och kommer aldrig på något som är tillräckligt bra. ÅHHH!

Fick precis veta att Andra Avenyn började redan förra veckan så nu ligger jag några avsnitt efter. Dags att ta igen det.

Over and out / LMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0