Lugn och skön måndag

Efter att varit uppe halv natten o granskat gamla 50-öringar och 2-kronor, kollat på Ocean's thirteen och lyssnat på musik tog jag o Björn oss en sovmorgon. Visserligen tog han en aningen längre sovmorgon än mig menmen, då är allt som vanligt =P. Medan han sov hann jag duscha och plugga lite smått.

Hejarklackens "Tomt på kontot" ramsa passar inte riktigt in på mitt konto. Fick nämligen min lön för de 5 dagar jag jobbade i december. 4000 välfötjänta riksdaler. 46000 kvar då, haha ;)

Ringde nyligen Viveka men hon hade inte tid att prata med mig. Så jag ringde Hanna men hon hade inte heller tid attt prata med mig. Snälla kompisar man här =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0