Icke godkänt

Fasiken alltså. Jag uppdaterar som en kratta. Men ska väl försöka ta igen det med ett alldeles för långt inlägg. Hmm låt mig se, vart avslutade jag. Annandagen var det om jag inte minns helt fel.

Då är frågan hur jag spenderat min tid sedan dess. Kan säga att det blivit en hel del sömn iaf. På tok för mycket faktiskt. Har helt ärligt inte gjort mkt vettigt alls =P I söndags besöktes solarieöarna med Vivvi o Lina. O efter det blev det lite motionssim. Hurtigt värre. Sedan styrdes en färd till Heron city upp. Ringde runt o tillslut blev vi 8 st bowlingsugna Gnestabor som begav oss iväg. Måste säga att Jepser är grym på att bowla. Han fick strike eller spärr nästintill varje gång. Imponerad är ordet. Men ni ska veta gott folk att jag inte va sämst. Jag var faktiskt näst bäst.  De ni =D Kvällen avlutades med film o hockeytittande. Det sistnämnda försökte jag snacka sönder men då fick man tillsägelse minsann. Så jag tog mitt förnuft till fånga o sov mig igenom skiten istället ;)

Frågan är nu vad jag gjort mer? Vet inte riktigt :P Det blev nyår iaf. En mycket mysig tillställning som ägde rum i familjen Baumers röda villa (för visst är den röd?) På dagen bjöds det på korvgrillning och nån form av skridskoåkning utan skridskor.  Därefter blev det dusch o försök till att göra oss vackrare. Matlagning o tillslut fick vi njuta av maten. Emils mor hade placerad ut diverse uppdrag som skulle genomföras under middagen. Slå sig själv, klappa oynliga djur och blåsa upp munnen när någon pratade med en är några exempel på uppdrag. Kul grej =)  Sen ramlade det in några till o vi spelade lite spel o grejade. Vid tolv slaget blev det raketer på sjön. Mysigt med alla marschaller som Emil hade placerat ut. Förstår dock inte det där med champange och krameriet kring tolvslaget. Rätt onödig grej enligt mitt tycke. För det första så är champange inte ett dugg gott och för det andra varför ska man krama de som man umgåtts med hela kvällen. Makes no sense! Sen blev det singstar o lite undanplockning. Kvällen var mycket trevlig. Tack för gästfriheten familjen Baumer. Det enda negativa med kvällen var att min kamera blev borttappad. FAN!

Denna dag har varit lugn o skön. Efter uppvaknadet vid halv 1 tog jag o Björn en promenad i det vackra vädret. Under promenaden upptäckte vi att det var full traffik på isen. Raskt gick vi hem o hämtade skridskor. Vivvan o Mikael hade upptäckt samma sak så dom gjorde oss sällskap. Oboy och diverse sötsaker avnjutes efter en stunds åkande. Efter det fick vi god mat hemma hos Björns mamma.

Sådär ja det va den uppdateringen. 

Time to sleep! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0