Historisk händelse

Så här ligger det kära läsare att jag, Linda Marie Andersson skribenten av denna magnifika blogg, just förtillfället sitter framför tv:en på övervåningen av min bostad. Helt själv. En lördagkväll. Har 2an påslagen (hur ofta händer det). Lyssnar till Chris Härenstam och Niklas Wikegård briljanta analyser av tex anledningen till varför Jacob Markströms nyligen släppte in ett mål. Jag koller med andra ord på hockey. JVM:s semifinal mellan Sverige-Slovakien för att vara exakt. Kvällen fortsatte med andra ord i samma tråkiga spirit som den gångna dagen. Ojojoj börjar verkligen bli i desperat behov av vettigt sällskap.

Äntligen börjar andra perioden. Måste skynda mig att stänga av datan så att jag inte blir distraherad av den under den spännande matchen. Hurryhurry!

Kommentarer
Postat av: V

Fyra blogginlägg på en dag, det märks att du inte har nått vettigt för dig =P

2009-01-04 @ 11:02:34
Postat av: Linda

Nähe säger du det =P

2009-01-04 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0