Golden Beetle Award

Har nyligen kollat på guldbaggegalan. Insåg att jag sett på tok för dåligt med filmer under 2008. Har inte sett en enda av de filmerna som vann. Fast jag är ju inget direkt fan av svenska filmer.Vissa verkade visserligen jättebra tex De ofrivilliga, Låt den rätte komma in och Patrik 1,5. Blir väl till att hyra dem nån kväll framöver :)

Nej men vet ni vad? Jag bara MÅSTE berätta om helgen ;) haha. Nej men helgen har varit grymt lugn o skön. Fredags var det som ni redan vet häng hos Vivvi med Let´s Dance och en hel del tjatter. Lördagen bjöd på innebandy av hög klass. (?) O Martina fick en snilleblixt dagen till ära. Vi funderade länge på hur vi skulle spendera kvällen. Spel, bio o hyrfilm kom på tal men så rätt som det var så kläckte Martina ur sig att hon ville åka skridskor. Sagt o gjort. Mikael ringdes och nån timma senare befann sig jag, Vivvi, Maija, Martina, Emil och Micke i Gnesta Ishall. Det blev en spännande och fartfylld match ;) Dreamteam bestående av mig, Maija och Micke o sen intedreamteam bestående av resterande. Visserligen så tror jag att vi förlorade men men =P Micke hade sedan lite skridskoskola för oss o skridskoåkningen avslutades med en fruktansvärt jobbig bana gjord av mr Baumer. Skoja inte att det känns i kroppen idag. Har ont i ljumskarna, ryggen, axlarna, tummarna och hälarna. Har svårt att lyfta benen mellan pedalerna när jag ska växla och bromsa så får ta hjälp med ena handen för att hjälpa till. Behöver man göra det så har man skaplig träningsvärk. Nåja, lördagskvällen avslutade i min säng tillsammans med Maijsan.

Söndagen spenderades sedan med Björn. Han hade visst vaknat på fel sida o drygade hela dagen ;) Vi såg det där nya programmet om Trollkarlens hemlighet. ni vet det där nya på 5an. Hade värsta förväntningarna men man blev ju bara besviken för att tricken var så lätta. Jag somnade som vanligt först medan Björn låg o kollade på Arn o käkade banan.

Såja nu vet ni det. Glöm inte att lägga all denna information på minnet då blir det läxförhör imorgon ;)

pusssssss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Maija

Äh, såklart dreamteam vann! :D

2009-01-13 @ 23:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0