Följ med vågen och må bra

Gott folk, mina skor är inte gjorda för detta slaskväder. Blev genomblött om fötterna bara av att gå mellan tåg och bil. Fy farao! Jag vill ha sol och värme. 22/2 säger jag bara =D

Började med en av de roligaste kurserna under gymnasiet idag nämligen idrottspsykologi. Det verkar var grymt kul och framför allt intressant. Sen blir det ju bara bättre av att läraren är kanon! När jag ändå snackar kurser tycker jagd et är värt att nämna svenska C som jag också tror kommer bli en grymt rolig kurs. Det här kommer bli en toppen termin känner jag på mig! Wiiie.

Asså seriöst nu när jag sitter här o skriver kommer jag på att jag inte har ett skit att vara nedstämd eller dyster över. Jag har bara underbara människor runt omkring mig.  Känner inte att ett VG eller G i skolan är världens undergångutan är nöjd över det jag får. Allt är helt enkelt så kanoners och enkelt just förtillfället. Hoppas det fortsätter såhär =D
 
Nej nu ska maten lagas. Kassler och ris bjuds det på idag. Sen ska jag hämta Martina för att åka till Mossen o sparka lite boll.





Tiden läker alla sår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0