"Det är bra för bålstabiliteten"

Allt är bra för bålstabiliteten om man lyssnar till Emma. Hon kommer på massa smart övningar när vi är på gymmet. Visst, det är väl kanske lite väl "kvinnliga" som Martina skulle säga. Inget svett och brunk alls. Svett ska det ju va.

Kvällen har jag spenderat hemma hos Viveka med henne o Lina. Kollat på Let´s Dance, ätit paj och snackat om livet i allmänhet, minnen och framtid. Fruktansvärt lugn och skön kväll men det förvånar mig faktiskt inte. Brudarna är ju bara så bra <3

För er som är intresserade kan jag berätta att genteknikprovet gick sådär. Kunde visserligen det mesta men hann inte svara på två frågor. Det va lite surt.

Ska försöka sova nu. Har finsällskap i sängen. Charlie ligger här brevid mig och kurrar som bara den. Hoppas han stannar kvar hela natten...

Over and out/ LMA



Du får be en bön att tiden du behöver räcker till
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0