Days of thunder

Nyligen varit ute på en uppfriskande promenad med min mor o syster. Skönt. Lite för kallt om mina öron då jag återigen glömde mössa.

Igår var jag med Lina o Vivvan hela kvällen lång. Vi har börjat våra nya liv så gjorde fruktsallad o drack vatten. Nyttigt värre. självklart blev det Let´s Dance. Jag älskar verkligen det programmet =D Vet dock inte vem jag tycker mest om. Hade hoppats att Isabella skulle var mycket bättre. Men hon va tyvärr rätt kass annars hade jag utan tvekan hejat på henne. Nu ligger Laila Bagge och Mojje mig varmt om hjärtat. Ska bli spännande att se vem som vinner. 

Nu sitter jag o laddar upp med hejarramsor inför Lina o Vivvans innebandy match. Efter innebandymatchen blir det finmiddag hemma hos familjen Ahlstrand. Är redan hungrig ;)

Nej nu ska jag ta en dusch, snygga till mig och sen köra ner familjen till Gnesta.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0