Varför inte bara bry sig?

Nyligen hemkommen från Gnesta. Först var det träning och sen hockey som gällde. Träningen var som vanligt sjuk kul. Gud va fotboll är roligt nuförtiden, me like. Trist att jag inte får lira fc-cupen imorgon bara. Ogillar verkligen det där jädrans knät. Aja, jag får vara en god lagkamrat o fylla vattenflaskor istället. Hockeyn var tråkig plus att Gnesta förlorande. En liten incident som inträffade efter matchen, Emil åker i sin skrotbil bakom mig och så tror jag att han ska komma upp jämsides med mig vid stoppplikten men icke. Han är försvunnen. Den rackarn drog rätt över gräsmattan. Det får man ju inte. Hans ursäkt var att han skulle genskjuta mig, Jo tjena, jag skulle ju åt andra hållet för att släppa av V =P Snacka med han i luren ett tag sen blev det till att köpa mig en kexchoklad. Ojojo, vad god den var. Kom på att det var super länge sen jag åt nån form av godis. Hade nästan glömt hur gott det va, men bara nästan ;)

Nu är jag iaf hemma och antar att jag borde sova för ska upp tidigt imorgon för att käka frukost med delar av fotbollslaget på Gnesta Strand, det kommer bli trevligt :)

Förresten, vi hade fysik idag. Skulle labba. Fy fasiken va jag inte fattade och ingen av mina kompanjoner heller. Undra hur bra vår labbrapport kommer bli asså. Andra ig:et kanske? =P Nej men det var verkligen jätte klurigt och sa fanns det ju andra viktiga saker att göra som att mäta sig över rumpa, midja o bröst  för att se om vi hade ideal-mått, vilka var 90 (b),60 (m),90 cm(r). Tyvärr är jag, eller nån av de andra, inte några idealer. Jag var för stor överallt, haha =P Men vad gör väl det, vi är ju ändå Karins favoelever, right Ändrie? ;)

Äsch skiter i sömnen och kollar på en film i min ensamhet, inte ens katten är här. Mycket ovanligt.

Over and out / Linda

Kommentarer
Postat av: H

haha nej vadå ig? de spelar ingen roll vad vi skriver vi får ändå mvg av VÅRAN karin :D

2009-02-06 @ 14:49:24
Postat av: micke

Linda varför ljuger du?:P du köpte ju inte alls en kexchoklad:D

2009-02-06 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0