Skulle killar duscha nakna tillsammans i en dusch på 1,5 kvadratmeter?

Lina och Viveka har precis åkt hem. Vi har badat och snackat en jävla massa skit. Rent ut sagt. Det var skönt och välbehövligt tycker jag.

Släkten har varit här ikväll för att fira Jempa. Oerhört trevlig, dock synd att min käraste kusin inte närvarande för han ansåg sig ha viktigare saker för sig som typ en skidresa. Inte acceptabelt.

Jag är inte ett dugg trött. Rätt hungrig faktiskt. Ska nog ta o värma på den där tallriken med kött o potatisgratäng som står i kylen och bara väntar på att bli renslickad. Till efterrätt får det blir kiwi och hallonrester. En riktigt festmåltid såhär mitt i natten i min dystra ensamhet.

Over and out/ L I N D A



If I had just one wish....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0