Så vill stjärnorna

Här sitter jag med mina stjärnor. Vi har precis kollat Melodifestivalen. What? tänker ni nu. Det slutade för en hel kvart sedan. Men inte här på Dalgatan 5. Vivekas familj är lite hightec (?). Dom kan nämligen pausa tvprogram. Coolt. Förresten, Molly Sanden är gudomlig och E.M.D är ju bara alldeles för charmiga. Me like.

Måste även yttra mig om hur seg Vivekas dator är. Betyget blir ett fett IG.

Har snott en massa braiga låtar från Vivekas dator och lagt in på ett usb-minne. Flygresan och strandliggandet är därmed räddat.

Nu känner jag doften av hallonsmootie. Den ska avnjutas framför filmen Hot Chick, som egentligen redan har börjat. Jag är oerhört fascinerad över den där pausfunktionen alltså. Ha en fortsatt förtjusande kväll kära kamrater!

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Hanna MO

Liiiinda!!!!

ha en underbar resa nu !!! :)

kommer sakna dig<3 puss :-*

2009-02-22 @ 09:35:02
URL: http://momatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0