Poecilia reticulata

Sitter fortfarande med projektet, men min ork och motivation börjar ta slut. Har gått rätt bra, dock inte så bra som jag hade hoppats.Har endast fått ihop 4 st A4 sidor. Ja, jag vet! Kvalite före kvantitet. Men 4 sidor känns som att det är på tok för lite för att vara ett projektarbete. Åhh, vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Aja, får ta ett snack med min handledare nästa vecka. Skickade precis in det jag gjort så hon får ge mig lite respons på det.

Annars så känner jag mig helt utmattade nu. Klockan slår strax nio. Kanske ska sova tidigt idag med. Vore skönt. Eller så skriver jag lite mer. Hmm...

För er intresserade så är rubriken på latin och betyder guppy. Intressant.

Over and out / L I N D A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0