In my dreams

Ni vet den där känslan av att vara alldeles proppmätt. Den lider jag av nu. Mamma bjöd på hamburgare, jätte hamburgare. Jag var hungrig som en varg och klämde i mig hela tre stycken av de enorma köttfärsstyckena. Jag ångrar mig bittert nu när jag var tvungen att knäppa upp byxorna. Det började klia frenetiskt precis under troskanten. Så jag kliar och kollar vad det är. O vet ni vad? Det stod BJÖRN BORG runt hela min midja. Då sitter byxorna åt alldeles för mycket runt midjan om något sådant inträffar. Nu ångrar jag bittert den sista hamburgaren som slank ner. Sen skulle det kanske varit bra om jag hade besökt gymmet efter skolan istället för att tryckt i mig ett par chokladbitar...

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0