Honey honey

Ojojo, kan stolt berätta att vi har en ny rekordtid i jaccuzin här på Ekhammar. Jag, Erik och Björn satt från 20:55 till 00:25 igår kväll. Dvs 3,5 tim. Försök slå det ni. Skönt o oerhört trevligt sällskap. Vi hade dock inte samma åsiker om allt vi diskuterade. Tur att man inte behöver ha det :)

Träningen igår va den tråkigaste hittills. Det va halt som sjutton+ att jag hade glömt knäskyddet så jag vågade inte springa i rädslan för att vrida till knät eller vad fan som helst. Det blir nya tag imorgon istället!

Just det, vill man ha biljetter till min studentskiva den 15 april på Chaplins Bar i stan så måste man bestämma sig nu. Nästa vecka ska de biljetter man inte sålt in. Intresserad? Hör av dig =D

Nej nu blir det projektarbetesplugg.

Over and out


11 dagar

Kommentarer
Postat av: el wooonduerfull

Limpson ja ska på din skivaaaaaaaaa.. o säkert nån me mej.. håll biljetter.. // maestro kusin haha

2009-02-11 @ 23:37:36
Postat av: Linda

haha, ditt mongo! Va kul att du vill komma =D Förresten, dålig stil att svika på lördag för en skidresa som säkert blir hur tråkigt som helst. Hur hade du tänkt att jag skulle överleva utan dig?!

2009-02-12 @ 13:58:52
URL: http://http:/landersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0