Frejahallen = Helgens hem

Helgen har jag till största del spenderat i Frejahallen. Den årliga FC- cupen gick nämligen av stapeln. I fredags spelade damerna och då agerade jag vattenflaskfyllare och värdeväskabärare. Mycket ärofyllt och viktigt arbete. Trots min instas gick cupen inge vidare och Gnesta FF gick inte ens till slutspel. Lördagens matcher gick desto bättre för GFF. Då spelade herrarna och två av deras lag gick vidare till slutspel. Jag; Emma och Martina satt i seket. Räknade mål, bestämde matchens lirare, skötte klockan, agera speaker och dj var våra upgifter. Gick mycket bra om jag får säga vad jag tycker och så satt vi väldigt skönt. Dock ett minus för räcket som var precis i ögonhöjd. Där spenderade jag iaf hela lördagen. På kvällen besökte jag, Marty och Vivvan hotellet. Det var ovanligt mycket folk där så det var trevligt. Vid halv 2begav jag mig iväg till Södertälje för att hämta lite människor. Vissa av dom var fullare än andra ;) Sen kan ni gissa hur jag har spenderat min söndag då? Ja, precis helt rätt. Den har jag spenderat i seket i Frejahallen. Matcherna var roliga att kolla på och Gnesta tog hem hela skiten vilket gjorde det ännu roligare. När jag kom hem idag satte jag mig framför tv:en o där har jag spenderat hela kvällen. Och nu till dagens stora fråga: Vart sjutton gubbar tog den här helgen vägen? Längtar redan tills nästa...

Jag har ställts inför ett dilemma. Lust att hjälpa? VM-kval Sverige-Danmark eller den årliga Gnestadagen?

Over and out / LINDA



14 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0