You better try

Måste säga att jag tappat lite här på bloggen. Hela 3 dagar sedan jag uppdaterade. Vad är det som händer ? =p

Nåja, helgen har till största del spenderats med fröknarna Ahlstrand och Andersson. I fredags satt vi bänkade framför tv:en hemma hos Viveka med blåbärspaj och vaniljsås på tallrikarna. Mycket trevlig kväll fylld av sedvanligt snack. Lördags eftermiddagen spenderades på Gnestas gator då fotbollslaget skulle lägga ner program till FC-cupen i varenda brevlåda i Gnesta city. Det var inte kul eftersom att varken jag eller mina kompanjoner kunde hitta speciellt bra på det området vi tilldelades. Men men, ner i brevlådorna kom programen iaf :) Kvällen spenderades på Granvägen 29 med massa girls. Lina bjöd på kanon god mat och sällskapet var urkul. Vid 10 snåret fick vi för oss att gå ut på krogen. Sagt och gjort, vi begav oss till södertälje. Stannade mellan Gnesta o Mölnbo och kidnappade Emil. Sedan dansades det i ett par timmar innan jag tryggt och säkert körde hem oss igen :) Söndagen var en riktig hurtbulledag för mig och Viveka. Först löpning Gnesta runt med Marty och därefter 1 km simning i Frejahallen. Visst var vi duktiga? Kvällen spenderade jag med lilla Björn =D

Gymmade med Viveka efter skolan idag. Det var mycket kul. Började bra med att hon trampade baklänges på trampmaskien. Inte undra på att hon tyckte det kändes lite annorlunda, haha.

Nej nu ska jag skriva lite om hormonstörande kemikaler och annat super kul.

Over and out / LMA



Hur kan man sakna någon som är så nära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0