Facebook is the shit

Händer det något på  facebook så är det äkta, the real thing liksom. Alla vet om det, inget går att dölja. Blablabla är i ett förhållande med blablabla. Blablabla är inte längre i ett förhållande med blablabla. Blablabla är singel. Och så vidare. Mycket intressant fenomen, facebook alltså. Användbart. Man slipper kommunicera muntligt med vänner och bekanta, det är ju bara alldeles för onödigt och slösar på tok för mycket av vår dyrbara tid. En liten fundering jag har. Jag är inte "listad" som någonting och han jag kallar pojkvän är listad som singel. Rent facebooketiskt sätt är vi inte tillsammans. 

Resan till Thailand bär av om: 45 timmar och 42 minuter.

Over and out/ L I N D A



Visa mig att du finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0