En gång är ingen gång

20 februari idag. Vet ni vad det innebär? Jo att min lillasyster Jennie fyller 17 år. GRATTIS önskar vi henne!

Eftersom att Jempa skulle till skolan blev det till att gå upp klockan 6 imorse för att väcka henne med våra ljuva stämmor. Sagt o gjort. 2 minuter senare låg jag o sov igen. Jag är ju faktiskt ledig idag. Gick ändå upp rätt tidigt och min lediga fredag har jag hittills spenderat tillsammans med damsugaren och golvmoppen. Kul! Sen har jag varit en ännu snällare dotter och hjälpt far min med lite skrivning av anbud och fakturor. Klockan är bara 12 och jag har redan gjort fler snälla gärningar än under hela veckan. Ojoj, hur ska denna dag sluta =P

Förberedelserna inför resan är i full gång. Johan kommer hit i eftermiddag och lämnar ipoden då ska han även hjälpa mig att få in låtar i den tekniska prylen. I eftermiddag ska Lina hjälpa mig att färga ögonfransarna så vi ser fräscha ut på playan om några dagar. Kläder och skor har jag iofs inte ens börjat tänka på. Har en känsla av att det inte behövs så mycket av det. Så lär ju inte packa med mig lika mycket kläder som till Magaluf.

Nej nu ska jag försöka ladda ner itunes. Wish me luck!

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0