Effektivitet

Att jag ska ha så ohyggligt svårt att sova ut på morgonen nuförtiden. Klockan 08:52 slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. Hallå hjärnan?! Om du inte uppfattat det så somnade jag ju för fasiken halv 4 igår och då ska det inte vara möjligt att vakna så tidigt. Aja, det är väl skönt att gå upp tidigt. Dagen blir så fruktansvärt mycket längre. Klockan är endast 12 och jag har hunnit med att äta frukost, kollat på skidskytte, gjort rent bilen invändigt, packat ner alla kläder i väska samt lagt fram diverse föremål som skall packas ner under morgondagen.

Hur ska jag spendera resten av dagen då? Allt som stod på mitt schema för dagen är redan gjort. Suck. Jag pluggar lite då, det är alltid kul.

Over and out / L I N D A


Ser det inte för härligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0