Dr McDreamy

En bra dag idag. Känns som att jag fått mycket gjort. Köp ett par grymt snygga skor, kompleterat genteknikprovet, skrivet ett idrottsprov vilket ger mig ledigt hela fredagen och gjort hälften av historiafrågorna. Gud vad jag är duktig ibland.

Sitter vid köksbordet just nu och kollar på mammas tulpanbukett som står i en vas på bordet. Vad vackra de är. Synd att jag inte kan hantera blommor. Alla jag haft i mitt rum har dött, antingen pga av törst eller översvämning. När jag flyttar hemifrån om några år kommer det inte stå något annat platsblommor i mina fönster. Det kan jag lova er =P

Längtar tills klockan slår 21:00. Då är det säsongstart av Grey's Anatomy på kanal 5. Som jag har längtat. Mina onsdagskvällar har äntligen fått en mening.

Nej nu ska jag påbörja mitt hemlighetsmakeriarbete. Ahh, nu undrar ni säkert vad jag ska fixa och trixa med. Inte? Jo innerst inne vet jag att ni gör det ;) Men det får ni inte veta. Ha!

Over and out/ L I N D A


Snart så...

Kommentarer
Postat av: V

Jag döööör av nyfikenhet!

2009-02-18 @ 17:01:37
Postat av: Linda

Du om nån får ju absolut inte veta!

2009-02-18 @ 17:29:35
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå du om nån? nu vill jag ju veta ännu mera! vad finns det som du inte kan berätta för mig liksom?

2009-02-18 @ 17:59:27
Postat av: Linda

Oj vilken frenetisk bloggläsare du är. Är mitt liv så intressant ;) Ojoj, du skulle bara veta! ;)

2009-02-18 @ 18:49:45
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0