Alla hjärtans dag...

... tycker jag är på tok för överreklamerad. Gillar inte allt ståhej. Om man gillar människor borde man ju kunna visa det varje dag tycker jag. Men aja, trots att jag tycker det så vill ja ändå påminna mina underbara vänner om att jag tycker om dem en jädrans massa. Men det borde dom redan veta <3

Börjar blir lite dåligt med uppdatering faktiskt. Eller jag skriver inte lika ofta som förut iaf. Jag har helt enkelt så mycket kul o som händer i mitt liv så jag hinner liksom inte med ;) haha riktigt så är det väl kanske inte. Tränar, äter, sover o pluggar typ. Igår umgicks jag med mina vänner Lina o Viveka. Mycket trevligt. Hockey, Let´s Dance o kortspel sysselsatte vi oss med. En sak som hände var att vi glömde låsa dörren o så tyckte vi att någon kom in o det blev rent ut sagt kalabalik. Viveka hämtade köttkniven och vi skrej för minsta lilla. Skrattade som sjutton iaf =D

Dagen började jag med ett dansmattapass. Hur kul som helst o jag blev jätte svettig =P Björn den sjusovare låg o sov till 12. När han pallrade sig upp blev det våffelfrukost (eller lunch kanske) och långpromenad under vilken Björn klagade nästintill hela tiden. Vi gick tydligen för långt. Sen undersökte vi eller rättare sagt Björn en biodling. =P

Nu kom pappa precis in i mitt rum o skulle skryta med sin nya mp3. Men han kunde inte ens stänga av den själv. Haha. Han är rolig han.

Vad kvällen kommer erbjuda vet jag inte riktig. Först blir det iaf födelsedagsmiddag hos farmor med släkten. Kommer bli trevligt. Sen skulle jag vilja gå ut i Nyköping men vet inte om nån annan är sugen. Så får se hur det blir med den saken :)

Duschen nästa.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0