Time flies

   Jaha?! Då är det alltså snart dags. Bara 14 dagar och 12 timmar och 29 minuter för att vara sådär irriterande exakt. Kvar till vad undrar ni kanske? Nää, det gör ni nog inte. För alla som läser min grymt grymma blogg vet redan att jag ska ta mitt pick och pack för att bege mig till Australien.  AUSTRALIEN för guds skull, AUSTRALIEN! It gonna be amazing. Ni ser jag är redan igång med språket. Inga problem där inte. Har dock lite andra problem. Nämligen att jag inte planerat eller fixat ett smack inför resan. Orken och engagemanget liksom bara försvann på vägen någonstans... Vet egentligen inte om den är tillbaka än men men, planera måste jag ju iaf göra. Ska skriva en lista över allt som behövs köpas in och vad som ska packas ner. Sen får jag verkligen inte glömma bort att skriva ut biljetter och visum. Måste snacka lite med experterna Billie och Minna också. Få lite tips på vart de snyggaste killarna finns och så... ;) 

  Här ska det planeras.

Over and out / L I N D A

        Just det, en av de bästa sakerna med hela resan är att jag ska få träffa efterlängtade B2.
                                                 Hon väntar på mig i Sydney!!!! <3


Kommentarer
Postat av: B2

amen man tackar foer bilden b1 :D:D:D hahahah

klart jag väntar och längtar som tuuuusan <3

2009-12-26 @ 04:00:56
Postat av: B2

amen man tackar foer bilden b1 :D:D:D hahahah

klart jag väntar och längtar som tuuuusan <3

2009-12-26 @ 04:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0