Resfeber? Neeeej :(

   Hela dagen har jag åkt om kring i min lilla bil. Det är något fel på den, men exakt vad vet vi inte. Det vi vet är att det lyser massa lampor, hastighetsmätaren funkar inte och  det piper. Det värsta tycker jag är att hastighetsmätaren inte funkar. Förfärligt jobbigt. Att försöka uppskatta hur fort man kör är betydligt svårare än jag trodde. Tur att inte farbror polisen var ute och härjade i Gnesta.

  Nu är det bara sex dagar kvar till dagen med extra stort D. Införskaffade lite bra prylar idag, men glömde det jag egentligen skulle köpa nämligen batterier. Ovanligt att jag glömmer saker? Nej, inte ett dugg. Händer skrämmande ofta faktiskt.
  
  Appråpå resan så delades min första äkta hejdåkram ut idag. Intersport-Jörgen fick äran. Kändes lite konstigt när han sa: "Vi ses i vår"... Vi ses i vår... Nä, nu ljuger jag. Det kändes inte konstigt alls och det gör mig så besviken. Vill att det ska kännas konstigt och pirra sådär i magen som det gjorde när man var liten dagarna innan jul, men icke. Ingen resfeber här inte. Tråkigt.

Måste kolla Desperate nu. Måste se klart säsong två innan jag åker ju :)

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Billie

Vad jag kommer ihåg är det bara känslan av att man glömt ngt som kommer innan. Man fattar ju aldrig hur länge man ska vara borta. Det värsta kom iaf för mig nr jag ko dit. Men det kommer bli grymt, du vet hur avis jag är!

2009-12-21 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0