Mera mera

  Ni får helt enkelt överleva att min blogg till stor det kommer handla om Australien nästkommande vecka. Så det så. I lördags inhandlade jag lite grejer. Sovlakan och minihandukar som egentligen är stora. Ja det är sant! Dom ligger i pyttesmå förpackningar men när man tar ut dom är dom alldeles perfekt stora. Fast såklart är det inte mysiga froté handdukar utan någon acrylsilkesaktigt. Praktiskt eftersom att det ger mer plats till kläder. Hade det här varit facebook så hade jag garanterat tryckt på gillaknappen nu.

 Maija is back in town. Blev en helkväll här hos mig. Hade absolut tryckt på gillaknappen nu också.

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0