I would do anything for them

   Förlåt, jag ljög förut. Inget jag brukar göra i vanliga fall men idag gjorde jag det... jag lämnade nämligen precis soffan trots att jag sagt att jag skulle ligga där hela kvällen. Som sagt förlåt, men jag har en grymt bra anledning. Jag ska youtuba Westlife-låtar och nej jag har inte spotify. Kalla mig larvig, men jag blev helt extas när jag såg dom på idol för bara några minuter sen. Älskar dom fortfarande. Visst dom har lite töntiga men ack så charmiga dancemoves och dom börja bli gamla men ack så heta. Herregud, älskar är ett starkt ord men jag älskar dom faktiskt! Kommer ihåg när jag fick biljetter till en av deras konserter i julklapp för ett par år sedan. Blev i total chock, satt bara och gapade och sen brast det. Tårarna sprutade och jag var helt överväldigad. Jag skulle kunna betala multum med pengar för att se en till konsert men deras smöriga sånger. Mm mm mm!

Jultomten, jag har varit väldigt snäll i år och lovar att vara det för all framtid! Make my dream come true!


Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0