Det är svårt att inte bry sig

  Alltså, så här är det gott folk. Jag har så förbannat tråkigt. Sitter antingen i soffan eller sängen och glor på en elektronisk uppfinning. Vill göra något, röra på mig. Skulle tillomed kunna tänka mig att städa. Men icke. Det går inte allt för bra när man släppar benet efter sig som ett mongo. Jag blir tokig. 

 Eftersom att jag inte har så mycket att gör kan jag ju berätta om det ljusa stunderna under de senaste dagarna.
 ¤ Vi vann faktikst matchen i lördags med 1-5 eller var det 1-6. Skitsamma, vann gjorde vi iaf o det var verkligen på tiden :)
 ¤ Björn kom och sällskapade med mig i söndags. Det tycker vi om :)
 ¤ På måndagen fanns inte många ljusa stunder. Roligaste var väl när jag pratade i telefonen med Vivvi, Lina och Hanna.
 ¤ På tisdagen började det hända grejer. Var och hälsade på dagis för att skriva upp mig på vikarielistan. Supermys! Hoppas jag får jobba lite granna i höst. Sen åkte jag runt och gjorde det jag är bäst på, nämligen att väcka människor. Först ut var Viveka. Samtalade lite där och snodde en macka innan jag begav mig till nästa offer, nämligen Björn. Han var dock lite mer svårväckt än det första offret. Det krävdes 4 telefonsamtal och ett antal plingningar på dörren innan ljushuvudet förstod att jag stod utanför dörren ;) När tröttmössan stigit upp ur sängen försökte vi lära mig spela lite golf. Om jag kom lika nära hålet som Björn när jag chippa, eller vad det nu heter (det finns så mkt golftermer), så tyckte han att jag skulle börja spela. Men tyvärr var mitt närmste slag typ två meter från hålet. Inget golfproffs här inte.

  Märks det att jag har tråkigt eller? Tror det va. Så om någon känner för att umgås med en tjej som kommer vara oerhört pratglad efter en dags tystnad så är det bara att slå en pling. Tveka inte för jag är i desperat behov av sällskap.

 Over and out / L I N D A


Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0