Hej dagbok!

   Efter att ha settat och läst min blogg från första inlägget (Ja, jag har inte haft så mycket för mig den senaste veckan) inser jag att JAG tycker att det är förvånatsvärt intressant att läsa vad jag gjort. Blir glad över att bli påmind om saker och ting. Därför ska jag skriva mer om vad jag gör. Om jag har lust förstås.

   Vaknade iaf upp hos Björn. Alltid lika trevligt. Åkte och hälsa på ICA-Madde för att köpa mjölk och ägg för det skulle lagas pannkakor. Det blev ett antal pannkakor som hamnade i våra magar. Det gjorde jag bra.  På eftermiddagen hämtade vi upp Hugo på dagis. Det hoppades studsmatta, gungades och klättrades. Middag bjöd Evelina och Perra på. Kvällen spenderade jag frysandes på Mossen. Det är faktiskt sådär att sitta och kolla på när resten av brudarna lirar boll. Men men...

  Hoppas att någon från hemtjänsten ringer och väcker mig imorgon. Jag vill jobba!

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0