Facebook is the shit

   Efter en hel dag facebookande vet man allt. Då menar jag allt. Vem har blivit tillsammans med vem? Vem har helt plötsligt blivit singel? Vem har gett sin pojkvän en avsugning? Vem har blivit med barn? Vem gjorde mål på senaste fotbollsmatchen? Allt får man visserligen inte veta, men en jävla massa. Det är intressant det där. Tänkte knyta an till Martinas blogginlägg som handlade om bloggläsande och uppmärksamhet. Uppmärksamhet. Alla vill ha det. Jag vill ha det och jag VET att du också vill ha det. Facebook och bloggar ger en uppmärksamhet. Det blir lite som en skvallertidning. Man läser och sen när man träffar någon så diskuterar man. Personen som ändrade status, skrev i vad gör jag nu fältet  eller på sin blogg fick på så vis sin uppmärksamhet. Intressant det där. :)

  Just det, måste berätta anledningen till dagens facebookande. Jag är sjuk. Eller sjuk och sjuk. Mitt knä är sjukt. Yeah that´s right. Jag har pajat knät ännu en gång dock inte det korsbandsopererade utan det andra. Vänstern för er som inte är allt för uppdaterade om mina knän. Hejdå fotboll. Hejdå posten. Hejdå godis. Tyck gärna synd om mig, fast på avstånd. 

  Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0