Totalt chocktillstånd

   Det är precis vad jag befinner mig i detta nu. Gick nyligen in på expressen hemsida för att läsa lite om vad som händer i världen. Fastnade direkt för rubriken " Nya lagen ska tvinga kvinnor att ha sex". Jag tänkte "Det här måste vara ett skämt". Men icke. Landet som vill införskaffa denna helt sinnessjuka lag är Afganistan. Enligt den ska äkta män ha rätt att kräva sex av sin fru var fjärde kväll. Är det inte sjukt? O något som är ännu sjukare är att det endast var ett dussintal kvinnor som demonstrerade mot lagen medan det var betydligt fler som demonstrerade för lagen. Vill kvinnorna bli behandlade som om att mannen äger henne lr? Sen är ju den stora frågan vem den korkade person som kom på den här lagen är? Troligen en tjock, äcklig, hivsmittade afgan vars fru inte ville ligga med honom just pga av de tidigare nämnda egenskaperna. Mycket möljigt!!! Usch, jag verkligen HATAR nedtryckning av kvinnor.

Over and out / L I N D A

Ps. Min kusin Johan är ett riksmongo. Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att kvinnorna inte vågade demonstrera emot, just för att de är nedtryckta och dödas förmodligen om de råkar öppna munnen lite för länge och lite för högt.



Hehe! Småskrattar lite för mig själv när jag kommenterar det här. Jag tycker det är kul med såna här miniforum. Diskutera fram och tillbaka. Inte nog med det, det är på Lindas blogg! Hihi!

2009-04-17 @ 11:03:19
Postat av: Martina

Just det. Skrivet av mig.

2009-04-17 @ 11:04:15
Postat av: Linda

Ja så är det säkert men varför är det så? det är ju helt sjukt!

2009-04-17 @ 13:28:07
Postat av: Linda ditt mongo

Limpiii.. Ps. Min kusin Johan är ett riksmongo. Ds, akkkej! tack för den liksom tjoff!

2009-04-17 @ 22:04:29
Postat av: Linda

men du muppade ju o sa dumma saker! rätt åt dig.

2009-04-17 @ 22:32:54
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: muppo

men dt ja sa stämmer ju... ner me dom!

2009-04-19 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0